13654233_1080246038732872_3652561439184387801_n

Banner publicitar stradal sau banner publicitar online?

Promovarea este o adevarata provocare pentru cei care au business-uri la inceput. Toata lumea isi doreste o promovare cat mai eficienta, cu o cheltuiala minima. Da, in teorie este bine sa incerci toate metodele de promovare de pe piata pentru a vedea care este cea mai eficienta pentru tine. In practica insa, cheltuielile pot fi destul de mari, ceea ce te va face sa iei anumite decizii.

O intrebare destul de des intalnita este daca sa se apeleze la banner publicitar stradal sau la un banner online.

Desi au aparut o multime de solutii de promovare, bannerul ramane, totusi, una dintre cele mai importante variante, deoarece are un impact vizual puternic si se dovedeste a fi eficient daca este montat acolo unde trebuie.

Avantajele unui banner publicitar stradal

De regula, aceste bannere sunt montate in locuri cu un flux mare de oameni, fiind extrem de vizibile. Un banner stradal poate avea un avantaj urias daca iti doresti constructia unui brand. Cu  siguranta, brandurile se construiesc prin repetitie. Daca reusesti sa afisezi un banner intr-un loc public cateva luni sau cativa ani, cu siguranta brandul tau va fi mai bine conturat.

Din nefericire, un astfel de banner poate sa fie destul de costisitor, poate sa fie destul de greu de montat si de asemenea poate sa nu aiba un impact chiar atat de mare asupra vanzarilor. Este adevarat ca in ultimii ani au aparut diverse bannere luminoase, realizate din materiale textile, care pot sa ofere mai multe avantaje decat bannerele clasice.

Cert este faptul ca un banner stradal este eficient doar in anumite domenii si este indicat, in primul rand celor care isi doresc branding.

Bannerul online

In utlimii ani a aparut ideea de promovare online. A fost o idee timida la inceput, insa a capatat succes din ce in ce mai mare odata cu cresterea numarului de utilizatori de internet si odata cu trecerea timpului. Spre deosebire de un banner stradal, un banner online prezinta urmatoarele avantaje:

  • Are costuri mai mici de productie. Practic, tot ceea ce realizezi pentru un astfel de banner este grafica.
  • Poate sa fie afisat in foarte multe locuri fara sa fie nevoie de printuri costisitoare.
  • Este mult mai usor de contorizat eficienta de care da dovada. De regula, site-urile care afiseaza bannere o fac pentru o suma de bani, platita in functie de numarul de vizualizari sau chiar in functie de numarul de clickuri de pe banner. Practic, platesti doar in functie de eficienta.
  • Poate fi modificat oricand. De asemenea, un astfel de banner poate sa fie modificat oricand. Poti modifica mesajul, grafica sau micile greseli aparute. In cazul unui banner fizic, modificarea este aproape imposibila. Spunem aproape pentru ca se poate schimba un banner, insa acest lucru prezinta costuri destul de mari, mai ales daca este vorba despre un banner foarte mare.
  • Se pot targeta mult mai usor cumparatorii. Este mult mai usor sa afisezi bannerul virtual exact catre persoanele care ar putea sa devina cumparatorii tai.
No Comments

Post A Comment