Livrarea produselor se face oriunde in tara (Romania), prin intermediul unor firme de curierat rapid.
TERMENUL DE LIVRARE
Termenul de livrare al produselor este cuprins intre 24 de ore si 94 de ore (4 zile lucratoare).
Pentru a vedea in cat timp ajunge un produs la dumneavoastra, verificati termenul de livrare in pagina produsului respectiv.
Atentie! Nu facem livrari prin Posta Romana.
TIDA isi rezerva dreptul sa efectueze confirmarea comenzilor inainte de onorarea lor prin contactarea clientilor.
Livrarea se efectueaza prin firma de curierat rapid FAN CURIER.
COSTUL LIVRARII
In Bucuresti costul livrarii este de 30 lei TVA inclus.
La nivel national, in orasele mari din aria de acoperire a curierului, costul de livrare este 30 lei TVA inclus, fara km suplimentari.
In cazul in care locatia unde se va face livrarea se afla in afara ariei de acoperire a curierului (unde curierul percepe km suplimentari), va vom contacta telefonic pentru a va comunica costul total al livrarii.
TIMPI DE LIVRARE
Coletele sunt predate catre curier zilnic, de luni pana vineri, dupa cum urmeaza:
• Comenzile efectuate pana in ora 12:00 vor fi predate catre curier in aceeasi zi, iar cele efectuate dupa ora 12:00 vor fi predate catre curier in ziua urmatoare.
• Comenzile efectuate in ziua de Vineri pana in ora 12:00 vor fi predate catre curier in aceeasi zi, iar cele efectuate dupa ora 12:00, cat si in week-end, vor fi predate catre curier in ziua de Luni.
Comenzile cu livrare in Bucuresti vor fi livrate in 1-2 zile lucratoare din momentul predarii coletului catre curier.
Comenzile cu livrare la nivel national vor fi livrate in 1-4 zile lucratoare din momentul predarii coletului catre curier.
Nota: Desi in cele mai multe cazuri comenzile sunt livrate la timp, uneori, timpii de livrare pot varia din motive care nu tin de www.tida.ro ci strict de curier.
PROCESUL DE LIVRARE
1. PLASAREA COMENZII
Orice comanda plasata prin intermediul site-ului www.tida.ro are valoare contractuala insotita de confirmarea de comanda.
• Toate fotografiile prezentate pe website sunt cu titlu de prezentare, acestea putand diferi in functie de stocurile disponibile si mana de lucru folosita (produsele fiind manufacturate, ele sunt unice).
• Comenzile prin email sunt preluate, procesate si plasate direct in sistemul nostru de catre operatori. Este de ajuns sa ne trimiteti datele tale de contact, datele de livrare si produsul dorit, iar echipa noastra se va ocupa de totul pentru dvs., din acest punct.
Prin plasarea unei comenzi pe site-ul www.tida.ro sunteti pe deplin de acord cu Politica de Livrare.
2. CONFIRMAREA COMENZII
Confirmarea livrarii se face telefonic sau printr-un e-mail generat automat de pe site-ul www.tida.ro.
Clientul are obligatia ca dupa primirea confirmarii de comanda noua pe email, sa verifice cu atentie toate informatiile si sa notifice imediat angajatii companiei de eventuale erori survenite.
Compania nu va fi tinuta responsabila pentru orice intarzieri sau greseli de comunicare cauzate de greseli ale clientului, omisiuni, intreruperi, stergere de fisiere din email, erori, defectiuni, virusi, intarzieri in operare sau transmisie, fie ca sunt sau nu rezultate ale unor forte majore, erori de comunicatie, furt, distrugere sau acces neautorizat in bazele de date, sistemele sau serviciile proprietate a companiei.
3. LIVRAREA COMENZII
tida isi rezerva dreptul sa intarzie sau sa anuleze livrari ale produselor comandate daca acestea nu pot fi onorate din motive independente de tida, care includ: incendii, explozii, inundatii, epidemii, greve, actiuni guvernamentale, razboaie, acte de terorism, proteste, rascoale, tulburari civile sau alte impedimente de forta majora conform uzantelor legii romanesti.
In cazul in care clientul nu este gasit la adresa mentionata, el va fi contactat telefonic de catre firma de curierat.
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite de tida fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumei incasate de tida de la acest client.
4. RECEPTIA COMENZII
Receptia produselor reprezinta acceptul clientului ca produsele au ajuns in stare buna. Clientul isi exprima acordul explicit cu privire la faptul ca a primit produsul (produsele) care este (sunt) conform cu comanda si cu nevoile acestuia prin semnarea AWB-ului.
*Recomandarea noastra ferma este ca in momentul receptiei coletului sa verifici integritatea ambalajului si a continutului si, in orice situatie nefavorabila, sa soliciti agentului de curierat un proces verbal de constatare.
Dupa semnarea AWB-ului reclamatiile ulterioare din pacate nu mai sunt valabile.
5. RETURNAREA COMENZII
Pentru detalii referitoare la politica de RETUR va rugam sa consultati detaliile prezentate in pagina: Politica de Retur
Atentie! Nu primim colete returnate cu plata ramburs.
ALTE INFORMATII
Pentru orice alte informatii decat cele afisate pe site sau in cont, va rugam sa ne apelati in fiecare zi, de Luni pana Vineri intre 09:00 – 17:00 la numarul de telefon 0742077888 sau sa ne contactati prin e-mail la adresa: info@tida.ro